איך שורפים מיליונים

דצמבר 5, 2008

אני פוריםתשאלו את מועצת יש"ע. בחודש אוקטובר ונובמבר יצאה מועצת יש"ע בקמפיין תדמיתי במטרה לזכות באהבת הציבור הישראלי. חבילת שילוט החוצות והאינטרנט שהם רכשו הייתה מהגדולות שראינו. הקריאייטיב היה פורימי באופיו: ילדים מחופשים בתוך נוף פוטושופי. 

לא דרוש סקר כדי לדעת מה קרה לתדמיתם של המתנחלים בעקבות הפוגרומים האלימים סביב פינוי בית המריבה. לכולם ברור שהפרודיה השמאלנית שרצה באינטרנט קלעה היטב למיסגור התודעתי של המתנחלים (אלימות, קללות, פורעי חוק).

הסיפור הפוליטי מוכרע בעיקר במציאות (כלומר בזירה החדשותית), את המיליונים כדאי היה למועצת יש"ע להוציא על סדנה לשליטה בכעס לנוער הגבעות ומוכי הירח של חברון. השמאלנים מכים

מודעות פרסומת

7 תגובות to “איך שורפים מיליונים”

  1. אורית Says:

    אכן אכן
    שום ילד בלונדיני וחמוד לא יאזן את התמונות שרואים בחדשות. כדי לשנות את תדמיתם של המתנחלים צריך כנראה לשנות משהו בסיסי.
    אך כאנשי פרסום אינטליגנטים שמבינים קצת יותר לעומק באנשים ,אתם אמורים לדעת שאי אפשר ללמוד על ציבור מסויים ובפרט על המתנחלים מהתקשורת,המראה קבוצה רעשנית ומביישת לכלל ציבור המתנחלים, (מה גם שהאנשים שעזבו את בית המריבה ללא כל מהומות מן הסתם לא יצולמו.)
    אז תחסכו את הבדיחות הציניות.

  2. איתמר Says:

    זה פוסט פוליטי או פרסומי???

    הקמפיין היה מוצלח ביותר – וככזה צריך לדון בו

    או שלבלוג זה מטרות אחרות

  3. עינת Says:

    קראתי , את הרוב אהבתי.
    לא תמיד יודעת במה מדובר-נמנעת מפרסומת-בזבוז זמן
    תמשיכו לכתוב אני אמשיך לקרוא
    בהצלחה

  4. מוטלה Says:

    הקמפיין היה ממש לא משהו, רצו שנאמין שציבור המתנחלים (סליחה, "מתיישבים") הוא חבורה של ילדים נוטפי טוב לב, שוחרי ערכי תורת אבות ואהבת המולדת.
    ובכן, הארועים האחרונים הוכיחו בדיוק את ההיפך, וגם אם יאמרו, שוב, שאלו הם "עשבים שוטים" שפרעו בחברון, הרי שמכיון שאף אחד מראשי ציבור המתנחלים אינו מוקיע אותם ומקיא אותם מקרבם, הם בבחינת הפרט המעיד על הכלל.
    ואם באהבת מולדת עסקינן, כדאי לציין כי בעיני רוב אזרחי מדינת ישראל י"וש אינם חלק מהמולדת. אלו הם מקומות שכוחי אל ומסוכנים שהולכים אליהם במילואים.
    אני מסכים לחלוטין עם הפסאה האחרונה "את המיליונים כדאי היה למועצת יש”ע להוציא על סדנה לשליטה בכעס…"

  5. אדם Says:

    אכן פרסומת מרגיזה, אין שום התייחסות ל"עולם האמיתי" אשר בו מעל 95% מתושבי יהודה ושומרון הם לא יהודים ולא רוצים אותנו שם. וגם רוב אזרחי ישראל מתנגדים להתנחלויות, מה שמעצבן בעיקר זה שמועצת יש"ע מקבלת תקציבים מהמדינה. די, נמאס.

  6. גיזמו Says:

    אחלה קמפיין. נכון שחבורת הטמבלים מחברון מקלקלים את המציאות שיותר דומה לקמפיין מאשר לחדשות של אמש.
    ואכן, חבל על הכסף. עדיף להשקיע בהתיישבות, ולחבר את העם אליה (וגם להכניס לכלא את המסיתים בחברון) במקום בילבורדים מיותרים.

    ולגבי הקמפיין עצמו. הקונספט מצויין. הביצוע קצת פחות.

  7. קופירייטרית Says:

    אחרי שנים שהשמאל הרדיקלי לימד אותנו:
    שאהבת המדינה והארץ זה מילים גסות, ששירות בצבא זה עוול מוסרי,
    שהגינות מתייחסת רק לערבים, שערפאת היה ידיד, שהצגת המציאות כמות שהיא זאת הפחדה.
    שהקסמים הם שמאסמים (לפחות למי שגר במרכז)

    שכשנבחרים של המפלגה הימנית הם ימנים, זאת השתלטות של גורמים עויינים.
    שהצבעה נגד התנתקות בכנסת ע"י שרים כי זה נוגד את דעותיך, זה מרידה (ועדיין מהדהד בראשי ה"זעזוע" מהמילה "בוגד" כלפי רבין).

    אז, אז כנראה באמת ילד בלונדיני מחייך לא יעזור.


כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: